Odměny pro neprofesionální lovce lidí

Motivujte své obchodníky k nalézání a přivádění nových pracovníků. Na začátku roku prodejní manažeři obvykle přemisťují své pozice. Naštěstí podle průzkumu nebude v letošním roce nedostatek obchodníků hledajících práci. Poslední průzkum pracovního serveru CareerBuilder.com mezi více než stovkou obchodních zástupců odhalil, že 29 % z nich plánuje okolo února změnit práci. Doporučení od současných zaměstnanců vám může pomoci získat nejlepší životopisy. Některé společnosti myslící na motivaci využívají zaměstnanecké výhody k povzbuzení svých obchodníků, aby přivedli kvalifikované kandidáty. Když Chip Walsh kupoval Realty Executives Greater Atlanta, neztrácel čas implementováním strategie růstu. Vyhlásil mezi svými 20 zprostředkovateli novou motivační pobídku: Kdokoli přivede nejvíc nových pracovníků, vyhraje používání Jaguára na dva roky.

Celá mezinárodní společnost Realty Executives to sleduje, protože nikdo předtím nic takového neudělal. Většina podniků nabízí něco k motivování svých obchodníků, aby nabírali nové zaměstnance, ale Walsh se rozhodl pro luxusní vůz jako cenu, aby ukázal, že si s náborem kvalitních lidí jen tak nehraje. K nabízení odměn a výhod za nábor by se mělo přistupovat opatrně, zvláště pokud jsou to odměny pro manažery. To zase tvrdí Troy Harrison, zakladatel SalesForce Solutions. Přijetí dobrého uchazeče by totiž mělo být v jejich nejlepším zájmu tak jako tak. Motivování pracovníků v první linii by však mohlo být dobrou strategií.

-ba-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management