Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Sezení v kanceláři má špatný vliv na mozek

Podle nejnovějších výzkumů není sezení u stolu nezdravé jen pro tělo, jehož svaly pak ochabují. Zprávy The New York Times uvádí, že působí také degenerativně na…

Jde vaše kariéra správným směrem?

Máte více ambicí, než jen chodit do práce, nosit domů výplatu a utrácet ji?…

Čím se zbytečně připravujete o důvěryhodnost?

Lhaní, podvádění, manipulace... to všechno jsou zřejmé příklady chování,…

Jak pomoci odborníkům do rolí lídrů

Jak pomoci odborníkům do rolí lídrů

Lidé, kteří dosahují vynikajících výsledků ve svých oborech, jsou…

Kariérní tipy od Marissy Mayerové

Manažerské rubriky předních světových médií plní v posledním týdnu zprávy o…

Jak vybrat vhodného uchazeče o post specialisty Six Sigma

Six Sigma je populární metodika řízení, jejímž cílem je identifikovat a…

Sedm návyků Stephena Coveyho

V pondělí 16. července 2012 zemřel ve věku 79 let populární americký…

Stojíte si sami v cestě ke kreativitě?

Firmy si mnohdy neuvědomují, že svým přístupem k zaměstnancům a pravidlům…

Skutečné charisma se musí budovat

Přirozené charisma funguje jen do určité míry a v profesním světě brzy…

Další chyby na LinkedInu

Tématu zbytečných chyb na profesní sociální síti LinkedIn jsme se v…

3118719

Odkladačem snadno a rychle

Chcete-li propadnout notorickému odkládání plnění svých úkolů na později,…

Introverti se nemají za co stydět

Většina rad, jak uspět v práci, je určena pro extroverty. Co má ale dělat…

Umíte se omluvit?

Omluvit se za chybu či podíl na určité situaci není jednoduché. Často se…

Výpis 49804992 z celkem 12391