Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání stane chronická záležitost, hrozí nám nejen postih za neplnění povinností, ale i zhoršené…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…
Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…
Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…
Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…
Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…
Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…
Zlozvyky veřejného vystupování (2/2) V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…