Manažer - zprávy z managementu

Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání stane chronická záležitost, hrozí nám nejen postih za neplnění povinností, ale i zhoršené…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Rozhodujte, dokud můžete

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…

Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl

Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…

Rozvoj pomocí prožitku aneb time management jinak

Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…

Jak se zbavit strachu ze změn

Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…

Negativita nemusí být nutně na škodu

Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…

Článek v rámci předplatného Zlozvyky veřejného vystupování (2/2)

V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme…

Umíte přesvědčit?

Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…

Porada není monolog

Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…

Naučte své lidi přijímat zpětnou vazbu

Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Jak souvisí osobní rozvoj s rozvojem celé organizace: Příklady z praxe (2/2)

Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…

Výpis 33813393 z celkem 12492