Manažer - zprávy z managementu

Zákazník nemá vždy pravdu. Co s tím?

Nejen lidé působící na volné noze, ale také podniky musí často vážit, jak budou zacházet se svými klienty. Pokud totiž narazíte na problémového klienta, který se…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Koučink a mentoring podnikatelů: Efektivní způsoby, jak se v podnikání posunout dál

Koučování a mentoring. V současné době velmi populární způsob osobního…

Mezinárodní sympozium Mosty 2017

Mosty 2017 aneb stavby spojující národy a generace

27. a 28. dubna 2017 se v brněnském hotelu Voroněž uskutečnilo 22.…

Značka LITE získala prestižní ocenění Czech Superbrands 2017

Jazyková škola LITE působí na českém trhu 20 let a specializuje se na výuku…

4 hnací síly transformace (3/3): A co lidé?

Když se ještě vrátíme k budoucnosti výroby, jejíž vývoj jsme nastínili v …

Jak přemýšlet o kulturní inteligenci a rozmanitosti

Jste zaměstnavatel, který skutečně chce brát různorodé pohledy na věc vážně…

Studie: Možnost volby pracovního postupu může být na škodu

Mají vaši zaměstnanci možnost výběru, jakým způsobem budou plnit své úkoly?…

Zásadní přešlapy nových top manažerů

Výběr nového ředitele nebo jiného top manažera stojí organizace mnoho času…

4 hnací síly transformace (2/3): Rozpočty a výroba

Digitální analytika je novým prostředkem zvyšování produktivity. Umožňuje…

Pracujeme s funkcí SVYHLEDAT v Microsoft Excel (1/2)

Funkce SVYHLEDAT (v anglických verzích programů se nazývá VLOOKUP) je jedna…

Pochlebování vyvolává zášť a poškozuje ředitele i firmy

Když si manažeři získávají přízeň svých nadřízených pochlebováním, může to…

Richard Branson: 5 kroků ke správnému rozhodnutí

Správná obchodní rozhodnutí většinou nejsou otázkou života a smrti, přesto…

4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty

Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy…

Výpis 24582470 z celkem 12372