Úskalí digitálních strategií (1/2): O čem to vlastně všechno je?

Vytisknout

Většina společností nyní už ví, že jejich současný obchodní model pokračování digitalizace v jejich odvětví nepřežije. Zdá se však, že strategie digitalizace mnohdy nejsou úspěšné. Důvodem může být, že rozsah změn je příliš velký, než aby si s tím společnosti dokázaly poradit.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace