Úskalí digitálních strategií (2/2): Které společnosti vyhrávají?

V předchozím článku jsme se dozvěděli, co digitalizace skutečně znamená. Zvláště v regulovaných odvětvích (např. bankovnictví nebo pojišťovnictví) se mohou společnosti, které jsou v digitalizaci silné, snažit dosavadní fungování narušit a zcela změnit. Pro své konkurenty jsou tito střelci stejně nebezpeční jako nové, agilní digitální startupy.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Úskalí digitálních strategií (1/2): O čem to vlastně všechno je?

Úskalí digitálních strategií (2/2): Které společnosti vyhrávají?

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace