Umění komunikovat je jednou ze základních manažerských dovedností. Komunikovat ale neznamená jen mluvit, naopak to znamená i naslouchat. Inteligentně, systematicky a…
V současném světě rozeznáváme více skupin vrcholových manažerů. Jedni se…
Společnost SEI Investments se v článku svěřuje s tím, jaký mají úspěšní…
V ideálním světě by osobní styl jedince a jeho kariéra neměly mít nic…
Devadesátá léta přinesla managementu velké osobnosti, kterým se chce mnohý…
Až donedávna byl ideálním vzorem manažera člověk, který vládl firmě či týmu…
Mnoho výkonných pracovníků se dostává do situace, kdy jsou i přes své…
Manažerská práce je práce o lidech a s lidmi. Jde v ní o personální…
Socioložka Judy Wajcman vydala v roce 1998 ve Velké Británii knihu s názvem…
Na otázku, kdo je to otravný šéf, by snad dovedl svým způsobem odpovědět…
Časové plánování je velice důležité. Nejen v obchodní oblasti se lidé…
Mnoho z nás si s příchodem roku 2003 dalo nějaké novoroční předsevzetí.…
Novoroční předsevzetí se týkají vesměs každého z nás. Mnozí si přitom již…