Vztahy s podřízenými se dají naplánovat

Úspěšní manažeři vědí, že je nutné stavět na vztahu nejen k zákazníkům, ale také k zaměstnancům. Proto se snaží plánovat postupy, které přispívají k jejich spokojenosti. Uvědomují si přitom, že to, co v jedné firmě funguje, se v druhé vůbec nemusí osvědčit. Proto při plánování veškerých akcí a činností, které se týkají zaměstnanců, sázejí také na zpětnou vazbu od nich.

Namísto vysoce komplikovaného a časově náročného průzkumu prováděného mezi zaměstnanci existují také alternativní metody zjišťování zpětné vazby, které náročné být nemusí. Zde je několik z nich:
* Zpětná vazba od zaměstnaneckého výboru působícího ve více odděleních.
* Pohovory prováděné u odcházejících zaměstnanců nebo průběžné pohovory.
* E-mailový systém.
* Osobní zjišťování zpětné vazby přímo mezi zaměstnanci.
Zdroj: Vault.com - americký portál a online komunita zaměřená na rozvoj kariéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Vault.com