KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích pracovníků. Zkratka znamená "Know How, Expertise and Experience…
Všechny problémy v zaměstnání jsou obvykle způsobeny nedostatky ve vzájemné…
Hledání nových manažerů jednotlivých oddělení probíhá mnohdy metodou pokus-…
Řízení dodavatelského řetězce se přeorientovalo od původní snahy o snížení…
Když máte na svém počítači otevřeno příliš mnoho oken zároveň, buď se sníží…
Se spamem, tedy s nevyžádanými e-maily, asi přišel do styku každý z nás.…
Kvalita osobnosti se pozná mimo jiné i podle toho, jak umí snášet kritiku.…
Opouštějí dobří a talentovaní zaměstnanci váš podnik? Pokud ano, uvědomte…
Nezbytnou součástí profesního i osobního života se stává školení. V této…
Módní trendy se nevyhýbají ani oblasti managementu a stylům řízení. Článek…
Každý, kdo chce být úspěšný ve vedoucí funkci, by se měl občas zamyslet nad…
Jedním z nejlepších způsobů, jak dodat zaměstnancům sebedůvěru a jak je…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…