I konflikty mohou být konstruktivní a přinášet inovativní řešení. Manažeři by proto neměli apriorně odmítat nesouhlas, ale naopak se obklopovat lidmi, kteří dokáží…
Stát se dobrým lídrem trvá roky. Chcete-li tuto dobu alespoň trochu…
Začínáte týden pohledem do diáře zaplněného termíny porad? Pak je na čase…
Vysoce výkonní lidé rádi dokončují své úkoly a škrtají položky ve svých…
Změny nejsou příjemné ani pro manažery ani pro zaměstnance. Můžete je však…
Loajalita zaměstnanců vůči firmě nezávisí na tom, jak dlouho u vás pracují,…
Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední…
Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom,…
Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a…
Probíhá brainstorming ve vaší společnosti tak, že manažer svolá tým do…
Konflikty na pracovištích patří ke hlavním zdrojů stresu a poklesu…
Všichni chceme vyhrávat a propadáme frustraci, když se nám to nedaří.…
Doba letních dovolených je vesměs za námi. Ti z vás, kteří si dovolenou…