Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center. Britský portál Call Centre Helper proto nedávno uspořádal webinář na téma řízení výkonnosti a…

Čas poděkovat asistentkám

Mnozí manažeři si stále neuvědomují, jak významnou roli pro chod firmy či…

Jak přežít vzteklého šéfa

Je váš nadřízený poněkud prchlivé povahy? Pak byste měli vědět, jak…

Naučte se řídit svého šéfa

Snad každý zaměstnanec se ve svém životě setká s problematickým šéfem.…

Ing. Milan Bezoušek, Institut pro management budoucnosti

Článek v rámci předplatného Projekt Niterný osobnostní management

Institut pro management budoucnosti představuje projekt Niterný osobnostní…

Zásady komunikace ve virtuálních týmech

Při komunikaci v rámci virtuálních týmů, například při telekonferencích,…

Sodexo Zaměstnavatel roku 2013 naplno sbírá data

Blíží se uzávěrka příjmu dotazníků do hlavní kategorie stanovená na 30.…

4 kroky k získání respektu starších podřízených

Mladý manažer, který právě stanul v čele týmu starších lidí, má před sebou…

Vůdcovské chyby projektových manažerů

Nejslabším článkem mnoha projektů zůstává lidský faktor. Projektoví…

Proč je vaše kariéra na bodu mrazu?

Rozvoj kariéry může mít různé podoby od povýšení až po založení vlastní…

8 kroků k vyjádření nesouhlasu se šéfem

Většina lidí nerada vyjadřuje nesouhlas se svými nadřízenými, aby se…

Zlepšete si na HR News a Management News svou angličtinu

Na HR News a Management News najdete od listopadu 2012 vybrané odborné…

Sedm smrtelných hříchů lídra

Pýcha, lakomství, závist, hněv, smilstvo, obžerství (nestřídmost) a lenost.…

Výpis 33683380 z celkem 6619