Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno uvést řadu příkladů, kdy tak podniky nejednají. Proč je veřejný…
Vyšetřování událostí kolidujících se zákonem, etikou či morálkou ve firmě…
Až dosud byla považována za klíčový aspekt úspěchu podniku struktura a…
V době sdílení znalostí máme k dispozici mnoho nástrojů, které nám mají…
Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto…
Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak…
Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace…
Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích…
Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou…
Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na…
Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě…
I ten nejlepší plán se může dostat do slepé uličky to je přirozené…