Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v tomto případě komunikaci ulehčuje a které postupy naopak stěžují. Ne…
Během posledního desetiletí bylo pro manažery téměř nemožné přijít s novým…
Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a…
Pokud trávíte čas ve společnosti, která dosahuje vysokých výkonů a…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat,…
Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako…
Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk…