Schopnost delegovat úkoly je jednou z nejdůležitějších součástí práce vedoucích pracovníků. Nejeden manažer, který chtěl všechno dělat sám se dočkal vyhoření nebo…
Tim Berry se již třicet let zabývá podnikovým plánováním, viděl mnoho stylů…
Brodící se mezi spoustou papíru nových zákonů a chycený mezi frustrovanými…
Podle průzkumu americké Společnosti lidských zdrojů vnímalo 38 %…
Vybudování prosperující firmy vyžaduje spolupráci. Zaměstnanci si však…
Samozřejmě se najdou šéfové oddělení nebo firem, kteří jsou vzhledem k…
Elektronická pošta bezpochyby přispívá k produktivitě práce všech, kdo ji…
Výběr a rozvoj budoucích manažerů je klíčový úkol a zároveň velká starost…
V dnešní době, kdy průměrný obchodní uživatel stráví denně více než hodinu…
Řev motorů se mění, jak speciálně upravený Boeing 727-700 přešel rychle z…
Organizace práce je velmi důležitou částí v procesním chování firmy.…
Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý…