Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není perfekcionista. To se však snadněji řekne, než udělá. Co bychom tedy měli…
Přečtěte si, jaké jednoduché kroky vás dovedou ke skutečným očekáváním,…
Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp…
Zástupci tzv. generace Y nebo též Millennials (narození v letech 1980-1993)…
Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě…
Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte…
S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu…
Vyprávění příběhů je skvělé v tom, že získává pozornost publika a dává vám…
Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale…
Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená…
Když se zaměstnanec začne vytrácet z kanceláře, aby navštěvoval pohovory a…
Vaši podřízení mohou mít skrytý přirozený talent na to, stát se lídrem.…
Říká se, že každý je svého štěstí strůjcem. A je to velká pravda.…