Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z neúspěšnosti systémů nemůže vinit CIOs a další odborníky na IT. Hlavními faktory obav z CRM je…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…
Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její…
Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání.…
Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové…
Článek se zabývá úlohou znalostí ve strategickém řízení. Autor se v článku…
Neustále roste potřeba zdokonalení a integrace podpory rozhodování ve…