Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Nová platforma pro CRM

V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové aplikace pro CRM. Jejich nedostatkem je nízká flexibilita, finanční nákladnost a obtížná…

Co vlastně řídíme při správě znalostí?

Co vlastně řídíme při správě znalostí?

Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a…

Komu můžeme věřit?

Komu můžeme věřit?

Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést…

KEEP - nový strategický nástroj pro řízení lidských zdrojů

KEEP - nový strategický nástroj pro řízení lidských zdrojů

KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace…

Oprašte informace z datových skladů

Oprašte informace z datových skladů

Věk vysoce technizovaného prodeje klade stále větší nároky na sběr a…

Co by neměl dělat začínající vedoucí podnikových informačních technologií?

Co by neměl dělat začínající vedoucí podnikových informačních technologií?

Článek přináší velmi zajímavé a přínosné osobní poznatky autora, který je…

Rámcová struktura a pravidla řízení změn v oblasti správy znalostí

Rámcová struktura a pravidla řízení změn v oblasti správy znalostí

Článek se zaměřuje na problematiku vlivu lidského faktoru na řízení změn v…

Trendy v oblasti řízení dodavatelského řetězce (Supply Chain Management)

Trendy v oblasti řízení dodavatelského řetězce (Supply Chain Management)

Řízení dodavatelského řetězce se přeorientovalo od původní snahy o snížení…

Kdo je CIO?

Kdo je CIO?

Není tomu tak dávno, co se vedoucí podnikových informačních technologií…

Je efektivní plnit více úkolů najednou?

Je efektivní plnit více úkolů najednou?

Když máte na svém počítači otevřeno příliš mnoho oken zároveň, buď se sníží…

Vše o ERP

Vše o ERP

Článek se podrobně zabývá problematikou ERP (**Enterprise Resource Planning…

Webové analytické aplikace usnadňují rozhodování

Webové analytické aplikace usnadňují rozhodování

Internet usnadňuje komunikaci s dodavateli, obchodními partnery a…

CRM se stále častěji zaměřuje na konkrétní zákazníky

CRM se stále častěji zaměřuje na konkrétní zákazníky

Techniky a strategie CRM se případ od případu značně liší. Je skutečně…

Výpis 34723484 z celkem 3855