Víte, co chcete?

Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při velmi vysokých částkách investovaných do softwarových nástrojů často zklamou očekávání. Nezřídka se stává, že uživatelům a celým podnikům přinesou celou řadu neočekávaných starostí.

Někteří větší dodavatelé softwarových programů pro CRM hřeší na své zvučné jméno. Začínají se proto objevovat podniky, které raději vsadí na menší dodavatele, kteří se ještě snaží prosadit se na neúprosném trhu.

Každý podnik, který se chystá implementovat nový systém pro CRM, by si měl nejdříve ujasnit několik významných podrobností:
* Porozumět tomu, co je hlavní hnací silou firemního podnikání,
* Vyvinout pro každého zákazníka model podnikání nebo strategii,
* Určit způsob, jakým bude efektivita každé strategie měřena, a
* Rozhodnout se pro nejvhodnějšího dodavatele, jehož technologie bude nejlépe vyhovovat požadavkům a cílům firmy.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace