Jak postavit dokonalý "stroj" pro CRM?

Vytisknout

Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní dilema přitom spočívá v otázce, jestli koupit na míru stavěný systém, nebo se raději zaměřit na otevřený standard a model upravovat až při samotném provozu podle aktuálních potřeb.Vše samozřejmě záleží na tom, jaká zákaznická data chce firma zpracovávat a jakou technologii již má k dispozici. Nejdříve je třeba zamyslet se nad tím, jaké jsou cíle firmy, alespoň co se zákazníků týká, a určit největší…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace