Role manažerů znalostí v rozvoji podniků

Vytisknout

V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími pracovníky, která se týkala role znalostí v podnikání. 77% dotázaných uvedlo, že zlepšování rozvíjení, sdílení a využití znalostí v podnikání je velmi důležité. Manageři znalostí se mohou v podnicích stát strategickými osobami, neboť mohou zdokonalit výrobní procesy i vztahy k zákazníkům a podporovat další vzdělávání zaměstnanců.Úspěch managera znalostí spočívá na dvou věcech: schopnosti si uvědomit, co chci získat správou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace