Slabiny systémů pro CRM

Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních problémů vyřešit a většina skeptických připomínek odehnat. Přesto stále existují mezery, které přidělávají firmám mnoho zbytečných starostí. Například vlastní implementace systémů stojí leckdy několikanásobně tolik, co samotný software.

Dodavatelé jsou si toho samozřejmě dobře vědomi. V poslední době tedy věnují tomuto problému více pozornosti než dříve. Dalším problémem může být integrace systému. Také tento faktor nedostatkem pozornosti netrpí, a proto se integrace stále zlepšuje a zjednodušuje.

Přes veškerou snahu dodavatelů i vývojářů je však integrace více systémů stále poměrně velkým problémem, a to zejména kvůli své složitosti. Ve třech hlavních oblastech podniky chybují nejčastěji:
* Příliš velká zodpovědnost „integračních partnerů“,
* Nedostatečná vzdělanost složky zabývající se prodejem, a
* Nepromazávání databáze.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace