Podnikatelé jsou si vědomi, že je důležité mluvit jazykem zákazníka. Často ale využívají žargon, kterému běžný spotřebitel nemusí rozumět. Pokud se oprostíte od…
Každý lídr skrze své podnikání vypráví příběh o světě, který si přeje…
Dnešní svět nabízí nepřeberně možností. Větší výběr ale může některé lidi…
Práce na dálku funguje. Naopak se v posledních měsících spíše ukazuje, že…
Mnoho lidí v industrializovaném světě trpí tím, čemu se říká „klam…
Už tři roky patří datum 23. září Mezinárodnímu dni znakových jazyků. O…
Organizace nikdy nemůže být lepší než její lidé. Pokud nejsou dobře vedeni,…
Studie stále častěji naznačují, že emoční inteligence může pomoci našemu…
Na pracovišti často dochází ke komunikačním poruchám a nedorozuměním.…
Na kancelářské politice záleží. Pokud si myslíte, že můžete v práci uspět,…
Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a…
Pandemie nám poskytla nový obraz toho, kdo jsme, za čím stojíme a čeho jsme…
Manažerem se člověk nerodí, ale postupně stává. Prochází vývojem, který…