Manažer - zprávy z managementu

Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které zákazníkům nakonec dají pocit, že dobře nakoupili, že udělali…

icon Bezpečně do práce: globální iniciativa pomáhá eliminovat rizika pandemie pro jednotlivce i firmy

Pandemie koronaviru dala vzniknout WEC Alianci a nové iniciativě s názvem…

Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie? (2/2)

V prvním díle článku jsme vám přiblížili závěry analytické studie expertů…

Studie McKinsey: Kdy nastane konec pandemie (1/2)

V roce 1920 se svět unavený první světovou válkou a nemocný pandemií…

Naučte se naslouchat i lidem, s jejichž názory nesouhlasíte

Poslouchat druhé nemusí být pro každého tou nejzajímavější částí…

Pavla Pavlíková, INNERGY, hostem podcastu HR News

icon Podcast: Manažeři by měli svým lidem na home office pomoci najít si strukturu ve své práci

Práce na dálku a vedení hybridních týmů se v poslední době stává poměrně…

Být (s) perfekcionistou je utrpení

Snaha o dokonalost bývá oslavována jako ctnost. Dokonalost je to, co nás…

Víte, co musíte ráno udělat, než otevřete vaši mailovou schránku?

Vaše mailová schránka je jen seznam priorit ostatních lidí. Nenechte se…

Umění improvizace: základní techniky pro zlepšení vašich řečnických dovedností

Představte si improvizovanou řeč jako rozhovor. Nemusíte jej plánovat. V…

Python není jen pro programátory. Statistici nebo manažeři díky němu mohou efektivně vytěžovat data

icon Python není jen pro programátory. Statistici nebo manažeři díky němu mohou efektivně vytěžovat data

Jan Kolomazník působí jako lektor IT kurzů ve vzdělávací společnosti ICT…

Jak dělat online networking, aby pro vás měl přínos?

Naučte se budovat hodnotné vztahy prostřednictvím sociálních sítí. Přečtěte…

Posilte pocit odpovědnosti za výsledky i u zaměstnanců pracujících na dálku

Lidé mají větší chuť podporovat řešení situací, do nichž jsou…

Výpis 12101222 z celkem 12359