4 způsoby, jak na pracovišti zaručeně ztratit důvěryhodnost

Stát se manažerem a úspěšně vést tým lidí sebou nese i nutnost vyznat se ve firemní politice, umět se všemi vycházet a umět prodat nejen svoji práci, ale i sám sebe. Nikdy nesmíte podceňovat neformální vztahy jak s vašimi nadřízenými, tak i s kolegy na stejné úrovni i s podřízenými. A jedním ze základních atributů, podle kterého lidé jeden druhého hodnotí, je spolehlivost a důvěryhodnost. Dnes si ukážeme čtyři věci, kterým se v rámci svého chování musíte vyhnout, protože byste díky nim před lidmi na pracovišti zaručeně ztratili jakoukoliv důvěryhodnost.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.