Manažer - zprávy z managementu

Podpora rozhodovacího procesu managementu jednotného portfolia služeb zákazníkům

V mnoha společnostech jsou služby portfolia tradičně spravovány třemi hlavními organizacemi společnosti: front office, mid office a back office. Řízení rizik často…

Pět typů zákazníků

Článek v rámci předplatného Pět typů zákazníků

Při vytváření věrnostních programů musíme myslet na to, že všichni…

Svoboda především

Svoboda především

Richardo Semler, výkonný ředitel brazilské společnosti Semco, již téměř 25…

Koktejl aktivit, který jim zamotá hlavu

Koktejl aktivit, který jim zamotá hlavu

Nedávný průzkum Maritz Travel Company odhalil, že zaměstnanci mají opravdu…

V práci má být legrace

V práci má být legrace

Pro lidi pracující v kanceláři znamená svoboda a flexibilita respekt a…

Víc hlav víc ví, ale je těžké je dát dohromady

Víc hlav víc ví, ale je těžké je dát dohromady

Zrovna v nejlepší době vypukla bitva o přesvědčení zaměstnanců, aby se…

Ženy dobře ví, co chtějí, a nedají pokoj, dokud to nedostanou

Ženy dobře ví, co chtějí, a nedají pokoj, dokud to nedostanou

Ženy ve své kariéře nejvíce chtějí dosáhnout nejvyšší úrovně vedení, mít…

Zapojte všechny do hry

Článek v rámci předplatného Zapojte všechny do hry

Jakkoli zní jednoduše, že se všichni zaměstnanci mají silně podílet na…

Lidé, čtěte!

Článek v rámci předplatného Lidé, čtěte!

Koučování se může stát nezbytnou součástí manažerské výbavy díky vývoji…

Pozor na vašeho otce ve vás!

Pozor na vašeho otce ve vás!

Stále více vedoucích pracovníků zkoumá svou rodinnou minulost, aby…

Z dobrovolníka manažerem

Z dobrovolníka manažerem

Ironií moderního podnikového života je skutečnost, že jednou z největších…

Společnost Accenture definovala čtyři hlavní úkoly manažerů informačních technologií

Společnost Accenture definovala čtyři hlavní úkoly manažerů informačních technologií

Použití integrovaných informačních technologií je bezesporu nutností pro…

Motivace podřízených začíná v koupelně u zrcadla

Motivace podřízených začíná v koupelně u zrcadla

Manažeři stále hledají způsoby, jak nejlépe motivovat podřízené a udržovat…

Výpis 1040110413 z celkem 12440