Zapojte všechny do hry

Vytisknout

Jakkoli zní jednoduše, že se všichni zaměstnanci mají silně podílet na rozvoji snah společnosti o zaměření se na klienta, realita je taková, že se jich neúčastní tak, jak by měli. V procesu orientace na klienta společnosti často zmate nesoulad řízení úspěšnosti procesu s hlavními hodnotami a cíli společnosti. Důsledky selhání v začlenění zaměstnanců do klientsky zaměřené strategie mohou být strašné, od ztráty morálky po odchody zaměstnanců. Proč jsou zaměstnanci často vynecháni, když všichni ví,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace