Podpora rozhodovacího procesu managementu jednotného portfolia služeb zákazníkům

Vytisknout

V mnoha společnostech jsou služby portfolia tradičně spravovány třemi hlavními organizacemi společnosti: front office, mid office a back office. Řízení rizik často zajišťuje mid office, v mnoha společnostech jej však má na starosti samostatné oddělení.Front office obvykle zajišťuje veškeré kontakty se zákazníky a přebírá jejich požadavky. Mid office má na starosti vytváření harmonogramů a stanovení rizik jednotlivých smluv, zatímco back office, který představuje interní procesy, se zabývá…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace