Víc hlav víc ví, ale je těžké je dát dohromady

Zrovna v nejlepší době vypukla bitva o přesvědčení zaměstnanců, aby se účastnili programů znalostního managementu. Hlavní tendencí je shrnout, co zaměstnanci vědí. Článek ukazuje, jak některé společnosti přesvědčily jednotlivce, aby sdíleli s ostatními nejlepší praktiky.

Tak například Giant Eagle začal využívat znalostní systém webového portálu, zvaný KnowAsis, zajištěný Open Text Livelink. Většina zaměstnanců řetězce 215 obchodů nikdy předtím nepoužívala ve své práci počítač. Do KnowAsis se přihlásili, mohli si přečíst zprávy o nejlepších osvědčených praktikách a také připojit své vlastní myšlenky. Přínos takového sdílení znalostí byl úžasný.

Znalostní management (KM) pomohl Giant Eaglu i společnosti Schell. Sdílení znalostí ale nepřijde snadno, je to nepřirozený čin. Funguje spojení KM přímo s výkonem práce, vytvoření bezpečného ovzduší, ve kterém se lidé nebojí sdílet své znalosti, a rozpoznání lidí, kteří přispívají.
-ba-
Źródło: Knowledgeboard.com - americký portál věnovaný tématu správy znalostí
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledgeboard.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace