Koktejl aktivit, který jim zamotá hlavu

Vytisknout

Nedávný průzkum Maritz Travel Company odhalil, že zaměstnanci mají opravdu rádi navštěvování určitých typů setkání. Dále také podle průzkumu si společnosti uvědomují úspěšnost setkávání mimo pracoviště, kombinující zábavné prvky a aktivity volného času s jejich byznys programy.Z více než 800 zaměstnanců, kteří se zúčastnili nějakého velkého setkání, sponzorovaného společností, 92% souhlasilo s tím, že setkání bylo efektivní pro obchodní komunikaci. 88% zaměstnanců na setkání získalo informace,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace