Každý manažer by se měl snažit, aby jeho podřízení praktikovali kritické myšlené a konstruktivně mezi sebou diskutovali. Jen staromódní, autoritářští vedoucí jsou…
Delegování práce, tedy předávání práce podřízeným nebo kolegům. Zní to jako…
První dojem je ten hlavní: 5 tipů, jak se někomu představit, a zaujmout jej Mít úspěšnou manažerskou kariéru znamená osvojit si umění „networkingu“ a…
Takzvaný stav „flow“ je výraz, se kterým se lze setkat v anglicky i česky…
I o leadershipu a vedení lidí stále panují určité mýty, které však byly již…
Přemýšleli jste někdy nad tím, co odděluje opravdu dobré manažery od těch…
Současná doba přináší manažerům a podnikatelům celou řadu problémů a výzev.…
Někteří manažeři mají stále tendenci podceňovat důležitost podpory…
Co to je „reskilling“, jakou má souvislost s horizontálním přesunem…
Manažer bez zdravého sebevědomí je jako potápěč bez lahve se vzduchem. To…
Chcete zvýšit svoji produktivitu? Chcete se lépe soustředit, lépe dosahovat…
Žádný manažer není dokonalý a každý vedoucí se občas dopouští chyb. Když se…
Mnoho lidí má životní úspěch spojený s tím kariérním. Práce hraje v našich…