První dojem je ten hlavní: 5 tipů, jak se někomu představit, a zaujmout jej

Mít úspěšnou manažerskou kariéru znamená osvojit si umění „networkingu“ a umět na lidi kolem sebe působit pozitivním dojmem. Ať už se jedná o obchodní partnery, nadřízené, podřízené nebo kohokoliv jiného, jedno pravidlo platí vždy – první dojem je ten hlavní. Jak se tedy lidem představovat a jak s nimi vést úvodní konverzaci tak, abyste vždy zanechalo dobrý dojem? Zde je pět tipů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.