Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s obchodními partnery, s dodavateli, s nadřízenými, s podřízenými, s …
Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto…
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné…
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma,…
Jestliže chcete dosáhnout úspěchu, musíte se vyhnout těmto pěti zlozvykům Chcete být úspěšní – v kariéře i v osobním životě? Pak je potřeba…
Jak se připravit na budoucnost a budovat silnější a odolnější organizace?…
Kdo by nechtěl být oblíbeným, efektivním a produktivním manažerem?…
Sedm vlastností, které vám zajistí úspěch v kariéře manažera Co odděluje úspěšné manažery od těch méně úspěšných? Především jde o jejich…
Dobře fungující tým většinou sestává z různorodých (a často vysloveně…
Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit…
IVITERA se stává součástí Sítě pracovních portálů dream.jobs, který pomocí…
Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy…
Podávání konstruktivní a efektivní zpětné vazby podřízeným je jedním z…