Společnost Alexander Group Inc. (AGI) zjistila, že klíčové problémy zavádění CRM souvisejí s procesy a ne s technologiemi. Jako nejnaléhavější se ukázaly následující…
V době, kdy se klade důraz na roli technologií v oblasti datových analýz a…
Univerzita Blacksburg začala přesouvat řadu svých akademických setkání do…
Výzkumní pracovníci z Marshall School of Business (Los Angeles) vypracovali…
Ve své ,,Deklaraci nezávislosti pro Kyberprostor", vydané v roce 1996,…
Dnešní pracovní potenciál není stejný, jako v době našich babiček.…
V poslední době se šíří poplašné zprávy o propouštění zaměstnanců firem,…
Zjištění, že ze 120 aktuálních projektů se 80 % vzájemně překrývá, vedlo…
Společnost (zejména v USA) je složena z mnoha lidí různého rasového a…
Článek se zabývá problematikou motivace a odměňování vedoucích pracovníků v…
S rozvojem internetových podniků a firem, které expandují do elektronického…
S rychlým rozvojem e-komerce se snažila většina firem rychle prosadit na…
Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují…