Manažer - zprávy z managementu

Fúze prodejních kanálů - strukturovaný přístup k alokaci činností prodeje

Společnost Alexander Group Inc. (AGI) zjistila, že klíčové problémy zavádění CRM souvisejí s procesy a ne s technologiemi. Jako nejnaléhavější se ukázaly následující…

Informace o zákaznících a jejich využití při řízení vzájemných vztahů

Informace o zákaznících a jejich využití při řízení vzájemných vztahů

V době, kdy se klade důraz na roli technologií v oblasti datových analýz a…

Nové technologie podtrhují význam telekonference prostřednictvím webu

Nové technologie podtrhují význam telekonference prostřednictvím webu

Univerzita Blacksburg začala přesouvat řadu svých akademických setkání do…

Znalosti a věrnost zaměstnanců

Znalosti a věrnost zaměstnanců

Výzkumní pracovníci z Marshall School of Business (Los Angeles) vypracovali…

Nové hranice Internetu

Nové hranice Internetu

Ve své ,,Deklaraci nezávislosti pro Kyberprostor", vydané v roce 1996,…

Firmy nemohou přehlížet nutnost motivace zaměstnanců

Firmy nemohou přehlížet nutnost motivace zaměstnanců

Dnešní pracovní potenciál není stejný, jako v době našich babiček.…

Propouštění zaměstnanců z oboru informačních technologií je znepokojující - zbytečně

Propouštění zaměstnanců z oboru informačních technologií je znepokojující - zbytečně

V poslední době se šíří poplašné zprávy o propouštění zaměstnanců firem,…

Řízení portfolia projektů: Nástroj pro ředitele informačních technologií

Řízení portfolia projektů: Nástroj pro ředitele informačních technologií

Zjištění, že ze 120 aktuálních projektů se 80 % vzájemně překrývá, vedlo…

Integrace lidí s postižením a jiným etnickým původem do společnosti a pracovního procesu

Integrace lidí s postižením a jiným etnickým původem do společnosti a pracovního procesu

Společnost (zejména v USA) je složena z mnoha lidí různého rasového a…

Mzdy vedoucích pracovníků v době úpadku internetových firem

Mzdy vedoucích pracovníků v době úpadku internetových firem

Článek se zabývá problematikou motivace a odměňování vedoucích pracovníků v…

Stres v internetovém prostředí - jak mu předcházet a jak správně relaxovat

Stres v internetovém prostředí - jak mu předcházet a jak správně relaxovat

S rozvojem internetových podniků a firem, které expandují do elektronického…

Nespokojenost zákazníků s e-komercí - kde je příčina?

Nespokojenost zákazníků s e-komercí - kde je příčina?

S rychlým rozvojem e-komerce se snažila většina firem rychle prosadit na…

Klíč k úspěšnému obchodování spočívá ve využití více kanálů

Klíč k úspěšnému obchodování spočívá ve využití více kanálů

Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují…

Výpis 1218212194 z celkem 12452