Uživatelé jsou stále chytřejší - obchodníci musí změnit strategii

Internet již pro nás není novinkou a stal se součástí našich životů. Přitom se však moc nezměnil – pravda, přidalo se pár nových funkcí a efektů, ale stále se používá starý dobrý jazyk HTML. Změnili se však jeho uživatelé.

Byly doby, kdy lidé ke všemu používali vyhledávače. Jeden z populárních vyhledávacích dotazů zněl „www.amazon.com“. Situace je však dnes jiná – zákazníci se snažídostat ke všem požadovaným informacím přímo a nikoli zprostředkovaně. Vzrůstá proto význam obchodní značky.

Většina uživatelů se také snaží mít přehled o čase, stráveném online. To platí zejména pro ty, kteří se připojují z domova. Právě u těchto zákazníků je tedy nutné, aby hledáním konkrétního produktu nestrávili příliš mnoho času a aby šli „najisto“, tedy aby jej měli zafixovaný v podvědomí. Firmy proto musí kromě budování stabilní značky také zkvalitňovat své služby poskytované online.

**Datum vydání:** II/2002
Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ