Manažer - zprávy z managementu

Skladování personálních dat - případová studie

Článek přibližuje postup použitý při řešení správy osobních dat ve společnost KeyCorp, která je jednou z největších firem zabývajících se finančními operacemi (…

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která…

KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

Francouzská společnost Bouygues Telecom si vybudovala na trhu pevnou pozici…

12 dimenzí strategické podnikové komunikace

12 dimenzí strategické podnikové komunikace

Přirovnáme-li podnik k lidskému tělu, je úspěšná interní komunikace krví.…

Americká studie chování manažerů v práci a mimo ni

Americká studie chování manažerů v práci a mimo ni

Předvídáním a popisem pracovního chování manažerů se ve světě zabývají…

Jaký je váš přístup k řešení konfliktů?

Jaký je váš přístup k řešení konfliktů?

Vytvořit kvalitní pracovní vztahy a efektivní strategickou spolupráci…

Outsourcing není jen cestou ke snižování výdajů

Outsourcing není jen cestou ke snižování výdajů

Prvotním přínosem využívání outsourcingu je zvyšování hodnoty společnosti.…

Všeználky nemá nikdo rád

Všeználky nemá nikdo rád

Skutečně kvalitní manažeři vzbuzují u ostatních důvěru a jsou si vědomi…

Machiavelli byznysu

Machiavelli byznysu

Peter R. Goldscheider je zakladatelem, rozhodujícím vlastníkem a ředitelem…

Vzhůru za moře aneb Kdo má předpoklady pro mezinárodní projekty

Vzhůru za moře aneb Kdo má předpoklady pro mezinárodní projekty

Výzkum vedený University of Southern Carolina ukazuje, že manažeři, kteří…

Spolupráce s neziskovým sektorem posiluje image společnosti

Spolupráce s neziskovým sektorem posiluje image společnosti

Vytvoření partnerských vztahů s neziskovými subjekty a organizacemi může…

Sestavte svůj tým

Sestavte svůj tým

Sestavit pracovní tým je někdy problém. Je totiž třeba dát dohromady…

Nepracujte, když nemusíte

Nepracujte, když nemusíte

První reakcí nových manažerů je vzít si na sebe co nejvíce práce. Jak jinak…

Výpis 1144111453 z celkem 12521