Budoucnost v reálném čase (RTE)

Vytisknout

Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na svém počítači rychle a přesně. Vývojáři v oboru informačních technologií proto opět usilují o nalezení dalšího zlatého grálu, který by přání takových zákazníků splnil. Zdá se, že dosavadním úspěšným řešením byly systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), jejichž cílem je shromažďovat veškerá zákaznická data pokud možno co nejdetailněji. Díky systémům CRM tak podniky o svých zákaznících vědí, co…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace