Kachna nebo krokodýl?

Vytisknout

Podniková identita není jen módní doplněk, ale nedílná součást podniku. Významně přispívá k dosahování obchodních cílů a není možné ji podceňovat. S podnikovou identitou se seznámíme především v dobách krize, popřípadě tehdy, když se chystá fúze či akvizice. Zejména tehdy je nutné, aby identita obou sloučených společností byla navržena tak, aby byla ku prospěchu firmy. Do oblasti podnikové identity je nutné zahrnout především podnikovou komunikaci, strategie chování zaměstnanců, vizuální podoba…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace