Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické poptávky na mikrosegmentální úrovni a propojení vzniku poptávky s…
Povolání manažera vypadá na první pohled lukrativně. Nemusí však takovým…
Od doby, kdy se Internet stal součástí pracovišť se zaměstnavatelé obávají,…
Být dobrým vůdcem znamená mnohem více než mít patřičné znalosti. Vedení je…
Jazyková revoluce před vstupem do EU Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků.…
Všude se píše o implementaci správy znalostí z pohledu firem, které ji…
Konference Green Week 2003 Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…
V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…
Někteří manažeři nad sebou v urputné snaze všechno perfektně řídit ztrácejí…
Mnoho vedoucích pracovníků se na svou pozici dostalo z nižších míst. Často…
Stále více firem umisťuje svou nabídku na webové stránky, případně si…
Společné podniky manželských párů nejsou dnes v obchodním světě výjimkou.…
V současné době mnohé podniky bojují s kritickým nedostatkem důvěry. Tento…