1. Tvrdě pracujte na něčem nepodstatném Věnujte většinu svého pracovního času aktivitám, které mají jen minimální vliv na to, co řídí váš byznys. Zabývejte se…
Time management je především o rozhodování, co dělat a co nedělat. Na to je…
Zbytečné manažerské chyby vedou k odchodu i těch nejloajálnějších…
Také často přemýšlíte, co vám brání v kreativnějším myšlení při řešení…
Trochu pohybu a budete lepším šéfem Není sporu o tom, že cvičení je zdraví prospěšné. Studie časopisu Journal…
Mnoho lidí se bojí zpětné vazby, jelikož se předem domnívají, že bude…
Způsoby, jimiž se sami připravujeme o drahocenný čas, si často ani…
Mluvit s nadřízeným o tom, jak zkazil jednání s klientem nebo jak by měl…
Většina manažerů hledá stále nové způsoby, jak ušetřit čas, aby mohli plnit…
Úspěch při řízení projektů do značné míry závisí na schopnosti efektivně…
Efektivní nábor vyžaduje spolupráci náborářů s manažery, kteří hledají nové…
I těm neproduktivnějším z nás se stane, že narazíme na nezáživný úkol, k…
Pokud jako ředitel firmy nemáte přehled o aktivitách vašeho personálního…