Jak si v práci zjednodušit život

Všichni v práci bojujeme se stresem. Pokud zrovna zažíváte období, kdy jste doslova zavaleni prací, nechte se inspirovat praktickými tipy, jak si v práci zjednodušit život, které původně zveřejnil server financialupside.com. Začněte tím, že si budete vědomě připomínat, co dokážete. Když budete věřit svým schopnostem, budou vás méně stresovat i nečekané úkoly.

  • Nešiřte fámy. Jakmile se vymaníte z všudypřítomného kruhu „drbů“ na pracovišti, zjistíte, že váš pracovní den bude mnohem méně stresující. Platí to i pro diskuse o osobním životě.

  • Najděte si vlastní obědový rituál. Obědvejte tak, abyste vás nic nerušilo.

  • Ukliďte si stůl. Pokud kolem sebe máte staré dokumenty a špinavé nádobí, je to prostě špatně.

  • Ptejte se, co se děje. Pravidelně se informujte u svých kolegů a nadřízených, co je ve vašem oddělení nového.

  • Rozdělte svůj seznam úkolů na dva – krátkodobý a dlouhodobý. Při určování priorit buďte k sobě maximálně upřímní. Soustřeďte se na to nejdůležitější, i když vám to není nejpříjemnější.

  • Nebojte se požádat o pomoc. Včasná žádost o pomoc je mnohem lepší, než když přijdete s prosíkem až na poslední chvíli.

  • Dobrovolně se hlaste o práci. Vybírejte si práci, která vás baví a zajímá, než vám bude přiděleno něco jiného.

  • Pijte hodně vody. Zkuste nahradit kávu vodou a vyhnete se náročným energetickým výkyvům.

  • Usmívejte se. Člověk, který se usmívá, je trpělivější. Lidé kolem se k němu navíc chovají příjemněji.

  • Dělejte svou práci. Nestěžujte si a věnujte se svým povinnostem. Když si získáte důvěru lidí kolem sebe, bude se vám pracovat mnohem snáze.

-kk-

Zdroj: FinancialUpside.com - inspirace z oblasti kariéry, osobních financí a investic
Zobrazit přehled článků ze zdroje FinancialUpside.com