Manažer - zprávy z managementu

Opáčko z pozitivní zpětné vazby

Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají, proč se tedy nepoužívá v každodenní praxi? Skutečnost je taková, že řada manažerů neví,…

Richard Páleník

Ako si udržať priazeň a lojalitu zákazníka? Veľké spoločnosti sú bezradné

Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne…

Tři tipy pro rozvoj lídrů v týmu

Při řízení každodenních úkolů manažerům často nezbývá čas na podporu…

I špatný šéf vás může hodně naučit

Většina lidí se v průběhu své kariéry setká se špatným šéfem. Trvá-li tato…

Žrouti firemního času

Většina zaměstnanců dobře ví, co brzdí produktivitu v firmě. Otázkou však…

Opravdu si zasloužíte zvýšení platu?

Máte pocit, že byste si zasloužili zvýšení platu, ale váš šéf si to zřejmě…

Článek v rámci předplatného Přesvědčivá prezentace potřebuje příběh

Připravujete prezentaci, jejímž cílem je předat důležité informace,…

Článek v rámci předplatného S médii mluvte srozumitelně a konkrétně

Oslovil vás novinář se zájmem o osobní či písemný rozhovor nebo chcete…

Mentorování nejsou jen rady

Většina manažerů, kteří se ve své kariéře dostanou až na nejvyšší posty, by…

5 kroků k autentičtějšímu leadershipu

Každý lídr se chce zlepšovat, což je jedině dobře. Neměl by se však snažit…

LinkedIn: Na fotografii záleží

Profil na sociální síti LinkedIn dnes patří k běžným nástrojům…

Lekce z networkingu pro stydlivé

Budování kontaktů v profesní komunitě je velice důležité, ať už chcete…

Propustit, nebo nepropustit?

Majitelé malých firem, ale i manažeři týmů, často bojují s otázkou, kdy se…

Výpis 45254537 z celkem 12387