Manažer - zprávy z managementu

Intranetová kuchařka

Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z čeho a jak. Nejprve je třeba sehnat kuchaře a shromáždit…

Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…

Několik rad pro vedení obtížné diskuse

Několik rad pro vedení obtížné diskuse

Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…

Manažer "fénixovského" typu - podpora tvořivosti a odpovědnosti

Manažer "fénixovského" typu - podpora tvořivosti a odpovědnosti

Článek je shrnutím knihy Soaring With The Phoenix, která je příručkou…

Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat,…

Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních…

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost,…

Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu…

I telefonovat se musí umět

I telefonovat se musí umět

Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk…

Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako…

Jak se stát vizionářem?

Jak se stát vizionářem?

Současné ekonomické skandály nás nutí k zamyšlení, zda ještě vůbec lze v…

Konstruktivní kritika - několik praktických rad

Konstruktivní kritika - několik praktických rad

Kritizovat ostatní je jednoduché. Ale konstruktivní kritika, jež je…

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem…

Výpis 1155811570 z celkem 12521