Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

Vytisknout

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v lidech zájem a angažovanost a napovědět jim, jak řešit problémy a překonávat překážky. Mají význam při přijímání pracovních rolí a zpracování velmi komplexních rozhodnutí. Jsou nositeli hodnot. Tento prostředek je velmi efektivní, ale také málo používaný. Představte si, co lidé udělají, řeknete-li jim: Povím vám jeden příběh uvolní se, jsou otevření a naslouchají. Snáze přijímají informace a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace