Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Vytisknout

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a eticky, je konkurenceschopná jestli firma s jasně deklarovaným mravním a obchodním kodexem může soutěžit s těmi, kdo tyto hranice nerespektují? Autor článku zaznamenal při diskusi o tomto tématu převládající názor, že ovce mezi vlky dlouho nepřežije. Toto mínění však často vychází z nesprávných předpokladů. Prvním z nich je to, že korektně jednající podnik není v oblasti trhu dravý a je neschopen se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace