V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog z očí do očí jevit jako ohrožený druh. Studie provedené pro severovýchodní region…
Časopis **Call Center** udělil společnosti **Cincom** cenu Výrobek roku za…
Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…
Ekonomická efektivnost je v tržním ekonomickém systému základním kritériem…
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…
Podnikové informační portály mohou výrazně pomoci organizaci s…
Integrace podnikových aplikací (EAI) je i nadále jednou z největších…
Pokud vedení podniku hodlá provést nějaké výraznější organizační změny,…
Cílená podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanců je v dnešní době zejména…