Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují povědomí o značce, zkvalitňují služby zákazníkům a zvyšují hodnotu nákupů a registrací. Bohužel…
Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…
Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…
Vedoucí projektů stojí před zdánlivě neřešitelným dilematem: jak zachovat…
Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat…
Jak má vypadat správná struktura prezentace Kdo se připravuje na veřejné vystoupení, musí hlavně vědět, jaký typ…
Poradce Michael Rion v článku poskytuje rady manažerům, kteří chtějí na…
Mnoho podnikatelů, kteří zakládají svou vlastní firmu, je postupem času…
Udělejte z nepříjemného klienta svého spojence Většina osobních poradců se shoduje v tom, že práce s manažery, kteří řídí…
Úspěch firmy a to, jak se jeví navenek a jakou má hodnotu pro investory…
Osobní poradenství - tipy pro začátečníky i pokročilé Služby osobních poradců vyhledává (zvláště v cizině) stále více lidí.…
Společnost LVMH přehodnotila v průběhu posledních dvaceti let svůj způsob…
V květnu loňského roku oznámila společnost Microsoft, že mění způsob plateb…