Značku lze budovat skrze lidské zdroje

Vytisknout

Společnost LVMH přehodnotila v průběhu posledních dvaceti let svůj způsob vedení a díky zhodnocení kapitálu nemateriální povahy se stala průkopníkem na francouzském trhu s luxusním zbožím. V současné době získává tato společnost nápady a talent na základě spojení několika odlišných kultur.Zlepšení koordinace mezi obchodními skupinami přineslo zlepšení do oblasti komunikace s okolním světem a společnost začala těžit z nových obchodních vztahů. Identita značek pěti hlavní divizí zůstává i přes…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace