Vedení pracovního týmu v krizové situaci

Když nastane krizová situace, začnou se lidé na pracovišti chovat nestandardně. Svou roli zde hraje stres a nejistota – velmi často dochází ke konfliktům a vztahy mezi lidmi se mění, bohužel často k horšímu.

Vedoucí pracovníci se v těžkých dobách musí snažit, aby příliš neklesala produktivita práce zaměstnanců a aby jejich osobní problémy a názory neměly negativní vliv na činnost celého týmu. Měl by v nich podporovat smysl pro povinnost a vědomí firemních hodnot. Je také třeba jasně stanovit, jaké chování se v žádném případě nebude tolerovat a v tomto směru jít příkladem. Důležitá je však také motivace a ocenění zaměstnanců za to, co dokázali.

Všichni lidé chtějí mít pocit, že přispívají k něčemu pozitivnímu. Vedoucí pracovník by měl každého ujistit, že má pro firmu určitý přínos.

**Datum vydání:** XII/2001
Zdroj: Job Universe - server obsahující strategické tipy pro personalisty i uchazeče o zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Job Universe