Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v konkurenci. Značka má usnadňovat potenciálním zákazníkům orientaci v nabídkách a také reprezentuje firmu – vyjadřuje to, co je náplní práce firmy a do značné míry určuje, jak budou zákazníci firmu vnímat.

Úspěšná značka vyjadřuje také důvěryhodnost a kvalitu. Jako příklad mohou sloužit např. značky **Disney** a **McDonald´s**. Když mají zákazníci značku v povědomí, snáze se rozhodují.

Jako určitá „šablona“ pro vytvoření firemní značky a hesla mohou sloužit například následující body:
1. Jaká je úloha firmy, jaké jsou klíčové činnosti, produkty a služby?
2. Co odlišuje vaši značku od jiných značek? Co o vaší firmě říkají zákazníci?
3. Jaké produkty a služby vás odlišují od konkurence?
4. Jaké jsou vaše firemní hodnoty?
5. Kteří zákazníci využívají vašich služeb?

Heslo, které bude značku doprovázet, by mělo být stručné (1 věta), věcné a mělo by konzistentně provázet všechny marketingové aktivity firmy.
Zdroj: Progressive Leadership - Stránky firmy Progressive Leadership věnované správě znalostí a osobnímu poradenství a školení vedoucích pracovníků.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Progressive Leadership
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace