| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Když se do obchodní sféry začínala zavádět technika CRM, bylo jejím cílem vybudování lepších vztahů se zákazníky a zautomatizování služeb cestujících zástupců. Měla…
Východní filozofické principy mohou změnit a obohatit západní vzdělávání…
Mít v životě své rádce se často vyplatí. Člověk se od nich může rychle…
Řada projektových manažerů si dnes stěžuje na členy svých týmů. Každý by…
Řada lidí začíná podnikat a zakládat vlastní firmy proto, aby se vymanila z…
Mnohé americké firmy se potýkají s nedostatkem peněz na odměny…
V současné době se často setkáváme s úspěšnými lidmi. Řídí úspěšné firmy,…
Podle průzkumů jedné americké univerzity bylo za poslední rok nějakým…
Rafinérskému průmyslu Spojených států nelze upřít vyspělost. Přesto zde…
Manažer nejlépe zvýší produktivitu porad, pokud předem zná jejich účel a…
Vzhledem k tomu, že řada podniků dnes rapidně roste a některé se slučují do…
Steve Case stál za úspěšným uzavřením obchodu století, když v roce 2000…
Na seznamu Fortune 1,000 (seznam tisíce nejúspěšnějších firem) je sice je…